Jag har shoppat ihjäl alla mina sorger

Som ni kanske märkte i förmiddags (om ni läste mitt förra inlägg), så var jag inte på topp :P Men det vände sen! Jag lade leaden, och det gick 1000 ggr bättre än igår tack och lov. Dessutom åt vi lunch på Lai Thai, och Kristian bjöd oss på glass efteråt. Jag avstod visserligen, men det kändes fint att liksom vara erbjuden ;)
     Efter lunch provade vi ut alla kläder vi ska ha imorgon på fotograferingen med vårt band, och sedan slutade vi ganska snart. För att dränka mina ännu deppiga känslor begav jag mig tillsammans med världens bästa tjejer till Skövde. Och ja, nu kan jag helt enkelt inte med att inte vara (super-)glad längre.. :P Det blev lite shopping skulle man kanske kunna uttrycka det haha. Det började med smink för nästan 800 kr (foundation, rouge, världens antagligen bästa mascara (Hypnôse från Lancôme), tre basögonskuggor, två nagellack och en foundationborste) och det blev inte direkt bättre :P Men det var roligt, och nu är jag glad haha.
     Förutom allt nytt smink har jag nu ett par sjuuuukt snygga svarta pumps med guldnitar (världens snyggaste!!!!), ett par perfekta solglasögon från Åhléns (t.o.m. snygga till nersläppt hår (!)), en randig långärmad tröja från MQ (inte från Gina (!)), en svart tight t-shirt-klänning med djup rygg från Indiska, en blekrosa långärmad enkel tröja från Gina samt två par örhängen från Glitter ;D Ganska underbart faktiskt.
Dessa delar jag rum med inatt, och nu är det dags att börja göra sig iordning för att sova. Imorgonbitti kl 7 ska jag nämligen infinns mig på MoP, och det är då dags att börja bli stylad inför fotografering! Godnatt :)

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Tina

haha jag har med en randig tröja fast från Zara som jag köpte tidigare i våras och förstår vad du menar med (inte Gina!) för den har tusan alla :P

2009-07-25 @ 15:34:28
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0