Vrångö


Jag och Elina
Idag fick vi ledigt från studiojobbet trots allt, så jag, Elina och Bodil hängde på Jessica, Tina och Frida ut på en ordentlig tur! Vi tog tåg till Gbg, sedan spårvagn till Saltholmen, och sist men inte minst båt till Vrångö. Det blev en mycket trevlig dag, och vi hade till skillnad från alla i Skaraborg sol hela dagen! Det var skitvarmt - både i luften och i havet. Till lunch grillade vi korv, och sedan avslutade vi vår trip med en timmes shopping i Gbg och efter det lite kinamat ;) Självklart var jag tvungen att investera i en chailatte innan vi satte oss på tåget (a)

Frida, Bodil, Elina, Jessica och Tina

Elina och Bodil

Jag och Elina
Jag har hur som helst haft en jättehärlig dag :) Verkligen sommrig. Och jag köpte en väska och ett jättehärligt linne på Monki :)

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Elina

Eliiina gillar´t mycket!!:D

2009-07-01 @ 23:51:00
skrivet av: jessica

superhärlig dag ;D;D

2009-07-02 @ 15:07:27
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: Cecilia

Hihi, Cecilia också!!:D

2009-07-02 @ 15:08:36
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0