Borlänge

Bulgarien igår, Borlänge idag.
     För jag och bästa folket drar till Peace & Love idag! Om jag är trött? Skulle jag aldrig erkänna! Inte var det väl jag som kom hem från Bulgarien inatt? Inte var det väl jag som var ute och dansade i åtta timmar natten till igår?
     Inte är det väl jag som har haft en sjukt rolig vecka i Bulgarien tillsammans med fem underbara tjejer? Inte är det väl jag som är taggad till tusen inför helgens äventyr? (Inte är det väl jag som inte har packat än..?)
     Jooooo, det är ta mig tusan jag! (Och det är jag så det bara smäller om det!) Nu är det dags att njuta lite av den svenska sommaren ;)

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Elina

PEACE AND LOOOVEEE!!!:D :D

2009-06-24 @ 13:32:17

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0