Glaaaaaad :D

Förlåt, men jag måste få ta ut min glädje lite över bloggen. (Imorgon efter matteprovet lär jag nämligen göra det motsatta.) Men fy faaaaaaan vad bra det gick idag på mitt sångprov. Inte uppsjungningslåtarna dock; blandade ihop texten lite på den ena (men åhörarna märkte inget tror jag), och den andra var jobbig att sjunga på morgonen :P Men à vistan!!!!! Jag blir så lycklig - jag nitade den!!! Som fan också hahahah:D Tack gode gud, jag kände verkligen att jag behövde lyckas med någonting idag för att klara av mitt troligen kommande nederlag med matten imorgon :P (À vista är för er som inte vet att sjunga eller spela någonting bara genom att titta på noterna. I mitt fall fick jag alltså en liten "låt" utskriven i noter och så fick jag sjunga den.)
     Inte nog med detta förresten; jag har fler saker att vara glad över idag! Jag har för det första fått mvg i gitarr! Detta gör mig också rent ut sagt skitlycklig haha :D Sen så har vi lagt sång på vår låtsnickerilåt idag, och stämmorna blev jättefina. Så det är jag glad över också! Andra saker som förgyllt min dag idag är att jag köpte en svart tubtoppsklänning på min håltimma, och så hann jag och Bodil med en mycket trevlig fika på Nockes! Senare fick vi glass på kören också ;) Jädrar vilken bra dag, jag säger då det haha.
     För tillfället känner jag mig så himla tacksam. Kanske kan jag faktiskt ta att jag antagligen får ett vg i Matte B. (Jag vet nu tänker ni att jag är dum som har så höga krav på mig, men jag tycker att det är riktigt jobbigt att inte få det betyg jag satsat på. Jag försökte verkligen, och jag misslyckades liksom :P Antagligen, inte helt säkert än. Allt hänger på imorgon :s) Jag är ju faktiskt i Skara för att sjunga, inte för att räkna bajsmatte (a). Dessutom så finns det ju bra saker man kan haka upp sig på, istället för dåliga. Det ska jag banne mig tänka på imorgon. Jag tror att jag ska skriva en post it-lapp och sätta den i pannan på mig själv med texten "Jag gjorde iaf bra ifrån mig på à vistan!"

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0