Ihärdig

Jag är typ död. Dock lika ihärdig! Jag kom hem från Borlänge vid typ 16-tiden igår, efter några skitroliga dagar. Det första jag gjorde var att lägga mig i tv-soffan. (Beslutade mig även för att ligga kvar där i ungefär fem timmar.) Sedan blev jag bjuden på hemlagad thaimat av min bror och hans flickvän samtidigt som vi såg på film, och efter det gick jag och lade mig.

Ihärdig tjej med sin bästa Elina!

Den där känslan när man är riktigt jäkla trött, efter alldeles för många fullproppade dagar, och man lägger sig ned i sängen och tänker att imorgon, då ska jag banne mig sova hela jäkla dagen, ni vet? Den känslan kände jag igår - ända tills typ halv ett på natten. För då kom jag på att jag skulle vara i studion i Skara klockan 11.00 idag. Lipsillig som jag är (särskilt när jag lider av mycket stark trötthet) hade jag inte långt till tårarna, men stark som jag var pallrade jag mig upp till väckarklockan (som av någon anledning står i andra sidan av rummet...) och ställde den på 8:50. Jag vet vad ni tänker, och jag kan inte annat än att stämma in: Bajs.
     Så hela denna underbart vackra och soliga dag har jag spenderat inne i studion. Tack och lov gick det bra, annars hade jag baggat järnet resten av dagen haha. Resten av veckan har jag många roliga saker planerade, så jag ser fram emot dem nu :)

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0