J'aime bien le français

Mohahaha, jag har precis klarat av mitt första telefonsamtal helt på franska! Vi pratade om allt möjligt; skidor, musik, morgondagens matteprov och vädret haha. Perfekt uppladdning för muntliga franska nationella imorgon ;) Jag tog mod till mig och ringde min nye vän, och nu blir det fika på Nockes nästa vecka! Jag berättade för Christine (som jag läser franska med) om Ilias idag, och hon bara skrattade åt mig :P Det var tydligen "typiskt mig" att prata på med främlingar hahah. Men jag gillar't!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Bodil

Säg att min syster tyra känner honom:D haha

2009-06-04 @ 20:20:34
skrivet av: Cecilia

hahah aah det ska jag göra:D

2009-06-05 @ 22:36:14
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0