Kungsträdgården nästa!

Jag trallar snart upp till mitt rum för att ta på mig ett par alldeles för tighta jeans samt min rosa paljettklänning! 9.11 avgår tåget från Falköping som ska ta mig till Skövde denna vackra dag. Därifrån åker jag med ett grymt gäng vidare till Stockholm, där vi tillsammans ska framföra två låtar i Kungsträdgården! Låtarna är Att Bara Softa och När Det Vänder, och ni kan lyssna på dem här. Det ska blir riktigt kul tycker jag!
     Varför just vi får spela är för att låtskrivaren Gustaf Redmo skickade in dessa två låtar till Ted Gärdestadsstipendiet, och nu är vi i final och får därmed spela live! Det är endast tre låtskrivare kvar, som tävlar om 50 000 kr. 5000 kr går till mig om vi vinner - mosa, mosa, mosa med andra ord haha (a) Jag känner mig helt okej i halsen idag, och febern är nog borta. Lite huvudvärk bara, men vad gör det om 100 år? Hur som helst; önska oss lycka till! :D Jag stjäl Simons fina beskrivning av bandet:

Gustaf Redmo (acku Gura), Cecilia Kallin (leadsång), Simon Warnskog (trummor), Anton Johansson (bas), Bodil Bergström (sång, piano), Daniel Johansson (elgitarr).


Så här glada var jag och Mitchie i våra paljettklänningar på Johannas 18-årskalas, och så här glad tänker jag vara i min paljettklänning idag när vi vinner!! (a) Haha ;)


♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: cajsa

good luck honey! :D

2009-06-07 @ 14:42:48
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
skrivet av: Gbg Klara

LYCKA TIIIILLLL :) NI ÄR GRYMMMA

2009-06-07 @ 16:52:45
skrivet av: Cecilia

haha tack Klara! du är grym vännen min:D

2009-06-07 @ 23:19:25
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0