Ledig

Idag står en massa nyttigt på schemat! Alla Skaradjäknar (åtminstone gymnasisterna) är lediga från skolan denna strålande vackra dag, så därför sitter jag hemma. Jag har precis avnjutit en lång sovmorgon och en god frukost ute på en filt i trädgården, och snart ska jag:
• Röja klart i garderoben
• Öva det sista på min gitarruppspelslåt, samt ackords-à vista.
• Öva in mina uppsjungningslåtar utantill.
• Repetera matte.
• Gå på teorikurs för bilkörkort.
Med tanke på att jag är ganska seg är det nog bäst att sätta igång nu! Jag tror banne mig att jag har lite feber.. Misstänker att jag haft det några dagar, för jag har varit skittrött, seg och så har jag föredragit skuggan framför solen :P Inget bra tecken alls.

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0