Lycklig och lättad!

Åhej, nu är jag så trött så jag vet inte vad. Tröttheten beror mest på att jag:
1) Gråtit av lycka / lättnad idag. Matteprovet gick bra - tack gode guuuuuud! <3 Jag vet - man kan ta saker något mindre seriöst haha. Men jag är hur som helst sjukt glad och lättad! Fy fan vad nervös jag var, jag mådde ta mig tusan nästan dåligt :P
2) Tagit itu med lite andra problem. Viktigt, men ack så energikrävande.
3) Stått och frusit under en fotografering. Jag fotades i Hanna Oskarssons kläder - ute!! Sjukt kallt, men resultatet blev iaf bra tror jag.
God natt kära läsare! Och tack för att ni läser min blogg :)  Jag har aldrig sagt det innan, men det gör mig glad haha!

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0