Probably the best school in the world!

Tänk att någonting kan kännas  så otroligt jäkla rätt.. Jag trivs så sjukt bra på MoP! Det finns ju ärligt talat ingenting som kan jämföra sig med denna underbara skola! Skara är så mysigt, alla avslutningar i domkyrkan, Katedral är så fräscht, folk är så trevliga, MoPs lokaler är finast i hela världen, alla lärare är så grymma... Jag blir så lycklig när jag tänker på allt det här! MoP är för bövelen asbra. Det finns ta mig tusan inget bättre ställe. Och jäklar vad mycket man lärt sig under bara två år! Särskilt inom gehör- och musiklära!!!!! Och gitarr. Och musikdata. Och sångteknik. Och inom allt som har med musik att göra haha. MoP är nog helt enkelt bäst i världen! Tack Kristian Wejshag 8)

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Michelleee

"om man slår i foten då blir man alltid så arg, jag menar...man blir ju inte arg om någon slår en rätt i ansiktet bara".

-?

-eller jo, det blir man kanske.



HAHAHAHAHHAH XD <3333333333

2009-06-02 @ 22:03:03
URL: http://michellekallin.blogg.se/
skrivet av: Tina

Haha jag vet, är lite vitsig ibland ;) höhö.

Tack så mycket, jag gillar skorna riktigt mycket faktiskt :)

Hahaha nu har jag läst på om din fransman och jag blir så glad! Att det finns människor som du Cissi. Tänk att så lite kan göra så mycket, du kanske tillgodoser massa glädje till han nu bara för han inte har så mycket andra kontakter. Plus att ingen av er verkar ju förlora något på det så skitkul. Go for it girl säger jag bara :D

2009-06-03 @ 09:51:27
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0