Mys med MoP07b

Wiho, dagen har varit bra! Det var sjukt jobbigt att öppna ögonen imorses, men efter ett tag så gick det tack och lov. I skolan idag lyssnade jag först på en massa härlig bluegrass med Stefan på gitarrlektionen, sedan repade vi lite inför skolavslutningen, och på låtsnickerin pratade vi om vilket förlag vi ska välja för vår nya låt. Så nu är man låtskrivare också hahah^^ Dille supergillar vår låt som vi gjort tillsammans alla fem på låtsnickerin (det var den vi spelade upp i Sthlm i torsdags), så nu ska förlagen Berkely Square och Scandinavian Songs försöka pitcha den. (Innebär för er som inte vet att de hittar en artist de tror passar till låten.)
     Innan låtsnickerin gjorde jag en annan rolig sak! Jag fikade med min fransos ;) Vi satte oss på Nockes där han bjöd mig på en kopp varm choklad, och sedan gick vi på en liten promenad i Skara! Han visade mig vart han bor, och var han gör sin praktik och grejer. Nu har jag lyckats komma underfund med att han läser till veterinär haha ;P
Efter skolan åkte nästan hela klassen hem till vår mentor Elin, och vi hade grymt mysigt! Hon bor verkligen på landet :P Hur som helst så grillade vi korv och marshmallows, och så blev vi bjudna på rabarberpaj, äpplepaj och läsk 8) Himla gulligt om jag får lov att säga det själv. Och himla härligt med all musik! Jag diggar särskilt starkt Elins dragspelsskills hahaha ;D
     Det sista jag gjorde i Skara var att lyssna på mina kära lärare som jamade med Johan Randén. Han är en sjukt duktig gitarrist som gick ut MoP 2007. Behöver jag säga att det var grymt?

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0