Någon som är på ett äventyr i Europa? ;D

Jag ska strax gå och lägga mig efter en dag präglad av trötthet och lite beslutsångest. Jag kunde inte bestämma mig för om jag skulle åka med Tina till Göteborg eller inte. Det var nämligen meningen att vi skulle träffa några killar, som vi träffade i Malmö i höstas, men jag orkade inte sen. Jag vill verkligen inte bli sjuk till Bulgarien och Peace & Love och imorgon ska jag jobba i studion, så jag känner att jag måste ta det så lugnt som möjligt.
     Jag tänkte berätta lite snabbt om skolavslutningen! Jag var med och sjöng Extremes More Than Words tillsammans med Elina och Bodil på sång, Rickard på gitarr och Anton på bas. Det var i vanlig ordning jätteroligt att sjunga i kyrkan, och det gick dessutom väldigt bra! Dessutom blev jag lite överraskad, för jag fick tillskott i sommarkassan :P Jag visste inte ens att man kunde få stipendium i både tvåan och trean, men det kunde man tydligen. Jag blev 1000 kr rikare tack vare stipendium i franska och musikhistoria! Lite kul :)
Något annat roligt är att jag kommit på att jag vill resa i Europa i sommar. Om vi får några dagar ledigt från studiojobbet, och om vädret här hemma är dåligt, så ska jag antingen försöka få med någon mer körkort ut på roadtrip till typ Paris eller Budapest, och om ingen med körkort är på; ja då kan vi tågluffa! :D Fatta roligt! Jag kollade tågluffarkort på sj.se, och man kan som ungdom köpa ett 2-klasskort för 1825 kr. Det är giltligt i hela Europa, och kan användas i tio dagar, varav fem får användas som resedagar. Någon som är på? ;)

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0