Partaj

Under den gångna natten sov fyra tjejer exklusive mig i mitt rum. Det var madrasser och grejjer överallt vill jag lova! Jag vaknade först av alla, och gick upp och duschade klockan tjugo i tio. Jag var inte ens trött! Detta trots att jag hade dygnat, och gått och lagt mig vid halv sex! Efter att ha konverterat till fräsch gick jag ner till köket och började göra frukost till mina kära övernattningsgäster. Visste ni att jag är grym på att göra ägg eller? ;) Elina vill alltid att jag ska steka ägg till henne när hon sover här 8) Och även de kokta äggen blev perfekta idag - mohaha! Vilken talang^^

Kvällen igår blev både bra och dålig. Det dåliga var att många redan hade gått från Malin när vi äntligen kom dit, och det sabbade ju väldigt mycket för mig förstås. Särskilt eftersom både Jessica och Julia ringt och verkligen bett mig komma så fort jag bara kunde! Hur som helst var vi ändå inte hos Malin särskilt länge när vi väl kommit dit, för vissa misskötte sig och kastade grädde runt i hela huset. Så tråkigt! Så vi drog efter bara en liten stund, och då bar det av mot Valentino. Pizza stod, som alla Fkp-bor förstår, på menyn. När vi var där träffade vi ett gäng härliga 86- och 87:or som jag känner lite :) Så vi hängde med dem på efterfest! Vi dansade till Justin Timberlake ända in på morgonen, tills taxin kom och hämtade upp oss vid kvart över fyra. Mycket trevligt :)
     Förfesten var också bra; vi började först lite lätt hemma hos mig, och sedan åkte vi till Rickard. Kan förresten nämna att jag vann över Anton Johansson i biljard! (Samma scenario som när jag spelade mot Bruno i onsdags med andra ord *stolt*.)

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: cajsa

haha jag hittade er aldrig sedan!

dessutom var du rätt dålig på att svara ;)

puss <3

2009-06-13 @ 14:32:49
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
skrivet av: Elina

haha, jag tycker om dina ägg!;D Tack för igår!:D <3 Du är bäst!

2009-06-13 @ 18:45:39
skrivet av: Cecilia

hahah jag vet ju det;) och jag är stolt mohaha^^ Tack detsamma!:D Nej, du är! Eller vi kan va bäst tsm haha;) <3

2009-06-13 @ 22:30:30
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0