Release Me

Godkväll! Återigen sitter jag och lyssnar på Agnes Release Me. Mycket bra. Jag har inte fått mycket gjort idag.. Egentligen var det meningen att jag först skulle ha åkt till Skara o repat med hela gänget inför imorgon (stipendiespelningen i Sthlm), sen skulle jag och brudarna planera inför Bulgarien och sist men inte minst skulle jag hem till min kusin Klas som firar sin 20-årsdag. Men jag fick ställa in alltihop, för huvudvärken från igår har blivit värre, och så har jag fått feber också :( Sjukt tråkigt! Jag hoppas verkligen att det blir bättre tills imorgon; jag har sovit i stort sett hela dagen, så chansen finns ju.

Bild från igår när Charles sjöng o spelade :)
♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0