Sommarlov

Wihoo, nu väntar två månader fulla med ledighet och bara en massa roliga saker! Mitt sommarlov börjar med lite studentfirande hemma hos världens snällaste Simon alldeles snart, och sedan drar jag och mina supersnygga Skarabrudar vidare till min hemstad! Det blir Falköping ikväll alltså :D Och det blir party!!!! Jag är helt säker på att kvällen kommer bli kanonkul tack vare allt härligt folk! För tillfället håller jag på och taggar upp mig inför kvällens äventyr med världens bästa låt. Jag har sagt det förut, och jag säger det igen: "En sån karl" äger fett hahah!!!! ;D Ha en bra kväll vänner!
Japp Bodil, ikväll är det party ;)
♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0