Det handlar om att leva

Det blir ett litet snabbt inlägg då min klocka är ställd på 04.45! Allt för att dämpa min växande ångest i och med att jag hade alldeles för mycket grejjer för mig igår för att hinna blogga. Gårdagen var typ sjuk haha. Endel saker envisas helt enkelt med att inte bli som man tänkt sig, men ibland kan jag inte låta bli att tycka att det är kul ändå.
     Det första jag gjorde efter skolan igår var att stämma in i en trestämmig (nåja, skulle ha varit) sång för Mitchie med de ständigt återkommande textraderna "För Mitchie ä'en jättebra kompis, fy fan va' hon ä' bra!" Samtidigt som jag, Elina och Johanna lyckades med denna storslagna prestation satt vi och kikade på marängsvissen vi nyss förberett. Är man en bra vän ska man ha lite cred ibland. Vid sextiden träffade jag min kamrat Bruno, och vi spelade först lite biljard och sedan satt vi ute på en parkbänk under några träd och pratade medan regnet envisades med att bannlysa minsta lilla uppehåll. Bruno sa att det bara är dumma personer som sitter ute när det regnar, men det har jag ingen kommentar på.
     Innan jag träffade Bruno åkte jag till Skövde med mina fina flickor, och där letade jag lite halvdesperat efter grejer till skolavslutningen, men jag köpte ingenting. Det gjorde jag däremot idag! Igår spanade jag nämligen in ett par (enligt mig) sjukt balla skor som gör mig typ längst på jorden, men de är förbannat snygga vill jag lova!
     Det sista jag gjort idag är att jag och fem snygga brudar från vår fina lilla stad Falköping har suttit och planerat inför vår resa till Bulgarien. Den lääääär ju bli rätt kul, om jag säger så! Det är ta mig tusan bara fyra dagar kvar nu... FYRA!
♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0