En fullproppad vecka

En stor del av dagen har gått, och jag har knappast hunnit igenom hela min planering haha. (Det är det enda jag kan göra - skratta åt det.) Kanske skulle jag ta och klaga lite, för jag har förbannat ont i huvudet, känns som att jag fått ännu mer feber, och dessutom är jag stressad så jag vet inte vad! Nästa vecka blir.. en utmaning. Särskilt med tanke på att jag har en virrig mamma som springer omkring här hemma och tjatar hål i huvudet på mig med fraser som "Hjälp till!!!!!" och "Städa upp på ditt rum!!!". Charles tar studenten på fredag, så det är värre än vanligt. Ack och ve, jag säger då det.

Bild från när vi sjöng på Bodils pappas kalas i lördags :)

Resterande del av veckans planering ser ut som följande:
Tisdag: Skola med gitarr- och sångprov, göra klart en låt på låtsnickerin, troligen avslutning med kören. Rep inför skolavslutningen samt stipendiespelningen. Plugga matte!
Onsdag: Skola med ett extra insatt betygsavgörande matteprov, muntliga franska nationella, lägga sång på There You'll Be. Åka till Skövde och fotas med Hanna Oskarssons kläder, åka tillbaka till Skara och lägga sång på vår sånggrupps nya låt.
Torsdag: En heldag i Gbg med låtsnickerin. Lite studiebesök, och senare Liseberg tror jag allt!
Fredag: Charles tar studenten! Jag är i Fkp hela dagen och firar min käre bror. Fest på kvällen med mina härliga tjejer :)
Lördag: Klas är i stan och har släktkalas. Planering inför Bulgarien med alla som ska med. Rep i Skara inför stipendiespelningen.
Söndag: Missar Fkp:s studentbal, men åker till Sthlm och tävlar i finalen för Ted Gärdestad-stipendiet. Kaaaanske åker hem 5000 kr rikare. (Snälla, söta, rara Gud... (a))

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0