Aaaaj

I min ensamhet sitter jag här och försöker blogga samtidigt som jag gör fula grimaser för mig själv varje gång jag sväljer. Inte skönt. Inte skönt alls faktiskt. Jag har fått medicin utskriven till mig idag, för jag kunde tydligen inte åka till Bulgarien så här annars! Så illa är det faktiskt inte. Jag har bara förbannat ont när jag sväljer. Jag har iofs haft lite feber till och från i typ två veckor, för att inte tala om huvudvärk. Hur som helst lyckades mamma övertyga mig om att börja med de där förbaskade pillrena - trots vissa konsekvenser. Jag får inte sola för mycket, och jag kan komma att må illa av tabletterna. (Nice!) Sen får jag självklart inte bedriva party där nere. Japp, ni läste mina tankar helt rätt: jag har varit förbannad hela dagen :D

En bild på fyra av alla oss sex som drar imorgon!
 
Efter en hel del stress på förmiddagen träffade jag underbara, söta Julia lite efter klockan 12. Hon är en ängel. Tänk att jag inte träffat henne på hur länge som helst, och ändå känns det så himla lätt att bara komma fram och börja lipa så där haha. Idag fanns det mycket att lipa för; lycka för att jag äntligen fick träffa henne, antibiotikan, stress, halsont.. Jag har saknat henne så himla mycket!
     Nu ska jag gå upp och börja packa inför Bulgarien och Peace & Love. Man skulle väl kanske kunna uttrycka det som så att jag är sent ute i vanlig ordning. Jag och mamma var förresten inne på banken idag för att fixa en sak, och då påminde mamma mig om att jag ju behöver ha med pengar till Golden Sands! Det hade jag glömt hahahah :P Tur att jag har henne.

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0