En dag i huvudstaden

Nu är jag hemma igen efter en lång och rolig dag! Tyvärr knep vi inte förstaplatsen, men vi är nöjda ändå. Vi kom ju trots allt till final :) Det var riktigt häftigt att stå på scenen i Kungsträdgården, den var så där gött stor liksom. Man såg ut väldigt bra över publiken! På tal om det så var det inne typ 7000 pers i Kungsträdgården (sa Janne Schaffer), och det var riktigt många som lyssnade när vi spelade! Inte alla 7000 förstås, men väldigt många. Så det var tur att det gick bra :P Det var förresten en massa kändisar där också! T.ex. Schaffer - som jag redan nämnt - (gitarrist), Jan Johanssen (sångare), Anders Ekborg (musikalartist), Kenneth Gärdestadh (skrev alla texter i hans brors Teds låtar) och Carl Bildt (utrikesminister ;P) haha.
     På första låten kändes det lite jobbigt, för min medhörning var inget att skryta om; jag hörde typ bara bas och trummor; och ljudteknikern vägrade kolla åt mitt håll haha :P Så jag fick klara mig, men det gick bra ändå. Den låten är ju tack och lov lätt att sjunga (Att bara softa). På När det vänder hörde jag lite bättre, och i slutet av den kände jag mig lite varmare i kläderna och då gick det riktigt bra. Annars gjorde jag lite dåligt ibland, men jag känner att jag ändå inte kan vara alltför missnöjd, för jag var ju liksom sjuk igår.
En annan bra sak som hände idag var att jag fick träffa min världssöta vän Tind! Lika kul som alltid (hahaha) ;D Jag vill avsluta med att tacka Gustaf för att jag över huvud taget fick hänga med; det var riktigt roligt; och så vill jag tacka för alla lyckönskningar jag fått :) Hoppas alla haft en bra helg!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: julia

Låter väldigt bra, synd att ni inte vann men ni var säkert bäst :D:D



Japp jag ska til peace and love, mycket härligt, klart vi ska ha! Kommer bli bäst<3

2009-06-08 @ 22:25:07
URL: http://juliagreens.blogg.se/
skrivet av: tind

ååh det var så kul att träffa dig igen, efter ETT HALVT år............ <3! lägg upp bilderna i'll be waiting... PUSS

2009-06-13 @ 00:49:51
skrivet av: Cecilia

Ja sjukt länge!!!! Får inte hända igen! Men nu blir det ju kanske falbygda' i början av juli, och sen måste vi hitta tid för lysekil senare:) Den här sommaren kommer bli den bästa någonsin, det känner jag på mig :D <3

2009-06-13 @ 13:15:21
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0