Det viktigaste

Nu har jag snart packat klart! Jag tror och hoppas att jag inte glömt någonting nu. Min nya leopardbikini, en hög med klackskor och en himla massa festklänningar är iaf med, och de grejerna är ju trots allt de viktigaste ;) Min lillasyster har dessutom varit snäll och lånat ut sin Twilight på engelska till mig.
Det här kommer bli en fruktansvärt rolig vecka, det känner jag på mig. Det enda som kunde ha varit lite bättre är väl välmåendet då.. Men det ska väl bättra sig snart. Jag vet inte om jag kommer kunna nå något internet där nere - jag kanske rent av inte försöker - så jag vill önska alla en trevlig vecka! Och ett jättestort grattis till Bodil som fyller år på lördag :) <3
♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Josefina

Ha så roligt =)

2009-06-16 @ 06:50:14
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
skrivet av: Bodil

Tack TACK TACK sötaste Cissi:D

2009-06-16 @ 18:25:04

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0