Frankrike

Om 5 h och 33 minuter lämnar en viss buss Katedralskolan i Skara. Klockan är då 05:30, och jag ska sitta på den där bussen. Min franskaklass ska nämligen åka till Frankrike! :) Lär bli mycket nice! De första dagarna kommer tillbringas i Paris och sedan är det Fontenay-le-comte som gäller. Jag och Christine kommer nog hänka hela resan :) Hur som helst har jag precis packat klart, och jag är rikigt pepp på att åka :) Jag har aldrig varit i Paris förut, så jag tycker det ska bli riktigt kul. Dessutom är jag otroligt sugen på att shoppa mohaha! Jaja, nu måste jag sova. Vill bara tillägga att jag hade en mycket trevlig kväll på Aroy idag med lite Falköpingsbruds :D Ha det så bra!
♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: sigrid

Skojar du? Vad roligt, shoppa rejält!!

2009-03-21 @ 17:07:17
URL: http://andsigrid.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0