I know me so well

Jag är lite taggad måste jag erkänna. Inför helgen. SM-kval i Örebro, och om vi spelar så som vi gjorde igår tror jag banne mig att vi tar oss vidare till Katrineholm. Det vore kul.
Jag är fortfarande trött, så jag ska sova alldeles strax. Jag har verkligen märkt av tröttheten idag, för när jag är trött blir jag liksom ledsen över typ allting. Inte så där asledsen, men liksom lite sorgsen så där.. T.ex tyckte jag att det var skithemskt att ingen ville hänga med ner till MoP efter dansen idag, men jag sa ingenting för jag fattade att det var en tydlig och oklanderlig indikation på att fröken Kallin behöver sova mer. Just det, vi har ju dansat idag. Det roligaste var fyset! Faaaaan vad jag älskar när träningen verkligen känns! Kajsas magövningar skulle lätt kunna ge en tvättbräda om man gjorde dem 14 dagar i sträck, det kan jag nästan lova haha! :P Asgött. Dock gick det inget vidare med själva dansen, eftersom jag varit borta så mycket har jag ju missat en del. Men det gör inget, för när jag kommer hem från Frankrike ska vi ändå börja på nytt - dans i högklackat här näst :D

En bild på mig och en jäkligt bra Klara! :)

Imorgon är det fredag, och jag får se vad jag hittar på. Borde verkligen plugga historia. Borde öva gitarr. Borde packa inför helgen. Borde åtminstone börja packa lite inför Frankrike. Summa summarum innebär nog detta att jag kommer plugga alldeles för lite historia, skynda mig att packa volleybollgrejjerna typ kl 22 samt träffa Ludvig! I know me so well^^

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Elina

Jag kommenterar gullet!;D <3

jag hade gärna följt med ner till MoP om jag inte hade varit så nedrans trött! tjata på mej mer nästa gång!;D puss på dej<3

2009-03-12 @ 22:41:35
skrivet av: Mirry

Haha mycket du borde göra! Men jag känner igen mig, jag har tusen saker som måste vara klara snart. Blä...

2009-03-13 @ 09:11:50
URL: http://www.arntyochmirry.se
skrivet av: Cecilia

Hahah bra Elina ;) då gör jag det haha :D <3

2009-03-15 @ 22:10:54
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0