"Jag känner en tjej som har ÄNNU längre hår än dig"

På bussen imorses kom en massa tredjeklassare in (den lilla sorten, alltså) och det började pratas och skrikas och SVÄRAS som bare den. Stackars tidiga 90-talisten Cecilia blev helt till sig av alla dessa fula ord som hoppade ur munnen på de små liven^^ Hur som helst började en tjej, som tydligen hette Sara, att fråga mig en massa saker, och efter en stund utspelar sig följande konversation:

Sara
: Jag känner en tjej som har ÄNNU längre hår än dig..
Jag: Jahaja :)
Sara: Hon heter Michelle Kallin!
Jag: Jaha, men det är ju min lillasyster.. Fast jag har faktiskt längre hår än henne.
Sara: Jaha... Jag tyckte väl att ni var lite lika.

Hahah stackars barn 8)
     Nä vet ni vad jag ska göra nu? Nu ska jag se på musikvideon som är KLAR!!!!! Coolt, jag hoppas den blir bra :D Spännande som bare den!

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: jessica

HAHAHA! erkänn att dom gick på åttagårdsskolan?

en tjej som heter Sara i 3an har jag i min friidrottsgrupp, jag är tränare för hennes alltså ;)

Hon är supertjatig och säger saker rakt ut o sånt ;)

2009-04-01 @ 00:08:35
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: jessica

hahah!

nu e jag bombsäker att det e hon :D

Va nämligen tränare för henne idag och frågade ;);) haha, visst e hon tjatig, men samtidigt så otroligt charmig ;D

2009-04-01 @ 23:22:57
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0