Kiss (me)


Så här snygga var Frida, Jessica, jag och Klara igår då ;)

Ålle igår var kul! Jag hade en riktig kanonkväll fram till typ fem i två :P Det var härligt att träffa alla igen, samt att få prata av sig om allting som hänt! Lilla dåliga samvetet jag fick när typ skitfå hade hört om Ludvig :P Då var det banne mig på tok för länge sen jag var på g i lilla Falköping! Hur som helst sov jag hos Sofie efteråt, och vi hade en lång dricka-vatten-äta-nattmacka-gråta-av-sig-allting-man-för-tillfället-känner-för-att-gråta-av-sig-stund. Det var nice!
     Idag när jag skulle traska till bussen gillade jag dock inte läget riktigt lika mycket... Håret stod åt alla håll efter gårdagens tuppering (har fortfarande inte lyckats kamma ut det, men jag har ju trots allt varit med om värre förr... Senaste nyårsdagen t.ex!!!!!!! *Morrar ilsket*^^ ;)) och så hade jag mjukisbyxor på mig, som jag tack och lov slapp matcha med klackskor (Sofie lånade ut ett par vanliga skor). Jag hatar hur som helst den där känslan när man känner sig så sliten att man helst av allt bara vill sjunka genom jorden, eller framför allt att ingen ska se en! :P Dagens i-landsproblem.
     Kvällen i sin helhet var dock väldigt rolig, trots lite bekymmer. Jag blev lite besviken måste jag säga; jag hade längtat så efter Falköping att jag liksom glömt bort minsta lilla dåliga detalj. Men det är ju som sagt fortfarande hemma, and I like it! :) Ha en bra helg!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: jessica

Vadå coola?:D BÄÄÄST!

2009-03-07 @ 18:47:23
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: michelle

TUFFA NI VA ! :D

2009-03-08 @ 20:14:29
skrivet av: Cecilia

visst var vi mohahah ;D det var fan kul!! dock vann vi ju inte... :/ haha^^

2009-03-08 @ 22:25:54
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0