Olins

Olins väntar ikväll, med inga mindre än Lysekilsgänget; dvs mig, Jess, Tina, Klara och Ida! :D Egentligen är jag på tok för trött, men jag kunde inte motstå när det var ett sådant toppengäng som skulle dra dit :P Min mamma är världens snällaste och ska hämta oss allihop i Skara vid kl 2 och dessutom har vi varit o handlat alldeles för mycket kläder tillsammans idag, hon och jag. Tacktacktacktacktack! :D <3 Me love. Nedan ser ni ett smakprov!
     Det var förresten helt kanon i Frankrike; hela resan var helt underbar :D Fast måste säga att det är jäkligt skönt att va hemma ändå :P Jag ska försöka lägga ut bilder på min bdb från Costa Rica, Malta och Frankrike nu i helgen, så håll utkik om nu är nyfikna :) Ha en bra kväll!

Cissi goes 80-talist! Jeanstights från Vila och Adidaströja köpt i Frankrike :)
♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0