Somewhere over the rainbow

Idag var det jätteroligt på sånglektionen! Jag har nog aldrig sjungt så bra på en lektion; särskilt inte kl 10 på morgonen. Det kan vara ganska svårt att verkligen ta i när man står i ett litet rum tillsammans med sin lärare, och bara svag bakgrundsmusik på tycker jag.. Men idag gick det bra :) Fick härligt sällskap av Rickard på bussen hem, o så fick jag höra Joseph Fritzel and the Basement Kids senaste hit haha ;) ASBRA!
Tyvärr orkar jag inte skriva mer idag; jag är trött. Puss och kram!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Anonym

Hey! :D jag har tänkt på dig i veckan men det har varit så fruktansvärt mycket denna veckan.. På fredag är jag dessvärre upptagen men läste om tisdagkväll, skitkul. Det ser ut som att vi får ta detta när du kommer hem från Frankrike? .. Åh, jag gillar inte att det är så mycket med skolan och allt men när vi väl ses kommer vi bannemig ha en massor att prata om! Kan vi hålla oss tills dess? <3 saknar dig

2009-03-11 @ 17:03:46
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0