Taggad!

Ålle ikväll då! Det ska bli fruktansvärt kul! Denna gång känner jag att Ålle timat mitt schema ohyggligt bra; det kunde inte ha kommit mer lägligt än nu! Jag saknar allt folk här i Falköping så mycket att jag snart snudd på dör, och jag fick inte minst känna av det igår... Jag råkade springa på Jessica och hennes söta kusin Rebecka på stan, och fy faaaan vad lycklig jag blev! <3 Ni som känner mig väl har nog redan fattat att jag började lipa, men för er som inte står mig lika nära: tårarna strömmade ner för mina kinder av ren lycka för att jag äntligen fick träffa henne :P Tina påstår att jag är känslig, men jag vet inte jag^^ Jag tycker bara så himla mycket om alla här! Jag längtar fan hem ibland. Allt är kanon i Skara, men det är inte hemma. Och det kommer det aldrig att bli heller. Precis innan jag åkte till Malta grät jag mig igenom tre telefonsamtal också; Julia, Tina och Sofie var mina offer haha :P Men det är väl mitt sätt att visa kärlek antar jag, haha ;)
     Värst vad öppet och personligt mitt inlägg blev idag då :P Inte meningen, dock känner jag inte för att ta bort det, för det har ett liksom ett viktigt budskap känner jag. Och det är att jag inte har valt Skara. Jag har bara haft så himla mycket med musiken där borta nu; det går ju liksom bra. Jag väljer både Falköping och Skara, och det med basta! Nu ska det bli skärpning här! Julia, Tina, ja, hela vårt Karnevalsgäng, Sofie & Cajsa, volleybollarna och alla andra saknade personer här hemma ska minsann få sig en rejäl omgång av Cissi inom den närmsta veckan! Ikväll t.ex. är det ju som sagt Ålle... Behöver jag säga att jag är taggad som fan..? :D
♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Tina

haha jag gillar att du är så känslig :D kommer inte ikväll men saknar dig som du redan vet så i veckan får vi bannemig kirra en dag!!

2009-03-06 @ 21:12:54
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/
skrivet av: jessica

SÖTA MÄNNISKA :D<3

2009-03-07 @ 18:46:46
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: Lisa

Jag saknar dig! Glöm inte volleybollarna!! (A)

2009-03-09 @ 14:07:25
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/
skrivet av: Matilda

snygga ni är :)

2009-03-10 @ 15:54:11
URL: http://volleymatilda.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0