Tuggummibesvär!

Jag var just på väg upp till mitt rum för att göra matteläxan tills imorgon, och så fastnade jag här... suck! :P En annan tabbe jag varit med om idag var när jag hittade en viss persons tuggummi i MITT HÅR... Jag nämner inga namn, men han ska banne mig få spö nästa gång jag träffar honom hahaha. (Det var pga tuggummit jag hade ett så där långt hårstrå du vet, Julia? :P)
     Det har hur som helst varit en väldigt mysig dag :) Jag och Ludvig såg på Hitta Nemo, och jag klarade mig igenom hela filmen utan att gråta en enda gång (vilket får mig att undra om jag plötsligt konverterat till minst sagt känslokall? :s). Det blev dock ingen bakning som jag planerat att tvinga honom till, men nästa gång han kommer hit ska jag banne mig få igenom att vi ska baka cup cakes! ;) Jag och Julia satt och pratade hela tiden hon var här :) Vi kollade igenom hela Ållebergs skolkatalog också, och så fick hon höra på mina MoP-brudars och min version av Halleluja :) Bra dag, som sagt!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Sigrid

As cool bild Cecilia!

Du får komma ner till Gbg snart!!

PUSS

2009-03-16 @ 21:25:00
URL: http://andsigrid.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0