Det är inte slut än på långa vägar, tro mig

Godkväll kära läsare! :) Sitter just nu o lyssnar på Gustav Redmos mycket härliga låt När Det Vänder. Fan vad jag gillar den alltså haha :D Vi ska till Sthlm (tror jag det var) o spela den någon gång i juni, för han har gått vidare till finalen för Ted Gärdestadstipendiet som delas ut av Janne Schaffer varje år :) Jag hoppas på vinst för vår del så klart haha ;) Jag sjunger alltså. Lyssna in er på No Offences myspace. Vi ska även spela Att Bara Softa :)
     Annars har vi varit på möte i studion idag. Pratat lite om framtiden, och om första utkastet på musikvideon. Det kommer bli mycket nu framöver; är lite nervös för det, men är säker på att det kommer bli kul :) Känns helt rätt med lov nu hur som helst! Jag ska plugga igen all matte jag missat, se till att jag får mvg på idrottsprovet v.17 och annars bara njuta av ledigheten o försöka träffa så många som det bara går! :) Just det ja, några dagar i studion blir det också.
     Jag är förresten lite sur idag igen, för jag missade träningen. Jag kan liksom inte påverka det, för det är "högre makter" som bokar upp mig.. Känns inte kul; jag som älskar att träna. Och det blir inte av att träna om jag inte går på volleybollträningarna. Inte bra - skärpning! Fr.om. efter lovet ska jag ta tag i mitt liv igen. Jag ska verkligen försöka. Men det har inte varit så lätt; våren har varit så jävla knäpp. Har aldrig varit med om något liknande förut, så det har liksom inte varit så lätt att hålla reda på allting. Jag kollade igenom lite gamla inlägg på min blogg o så där, o insåg att jag knappt haft en enda lugn stund under hela våren... Titta här:

Februari

7-9: New York med familjen + Linnéa.
10-23: Costa Rica med familjen + Linnéa.
26-27: Jobb i studion.

Mars

1-4: Malta med vårt "projekt" för att spela in musikvideo.
14-15: U19 SM-kval i Örebro med volleybollen.
18-26: Frankrike med franskagruppen på Katedral.
19: The Killers (får stå som en egen punkt bara för att de är de...)

Sedan finns det ju en massa andra saker som man verkligen vill hinna med också; alla vänner i Falköping och Skara, Ludvig, volleybollarna,  volleybollträningarna, shopping, vänner som bor långt bort så som Sigrid o Klara i Gbg, Tind i Sthlm, Selina i Karlstad, min käre kusin Klas i Sthlm... Jag har aldrig haft så här mycket att göra, men jag har nog aldrig haft så mycket roligt heller. Man blir lite stressad och trött, men det är det nog värt haha ;) Fast ärligt talat blir jag mest stressad över att jag inte hinner träffa alla jag vill.. Läxor och sånt spelar inte lika stor roll, för det löser sig alltid sen ändå. Nä nu ska jag gå o läsa historia så att jag inte stressar upp mig över den också.

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: julia

tack så mycket gumman :D kom ihåg att vi alltid finns här för dig <3

2009-03-30 @ 22:20:57
URL: http://juliagreens.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0