God natt!

Idag har jag skrivit svenskauppsats samt varit i Skövde hos Mitchie o kollat på skräckfilm med vårt lilla MoP-gäng samt samhällsvetarna Emma o Karin :) Mycket trevligt! Vi hann med både pizza, film och promenad in till Skövde igen. Filmen vi såg var Barnhemmet, en spansk skräckfilm. Den var bra måste jag säga :) Bra även på det sättet att jag inte är rädd nu.. :P Jag hatar skräckfilmer som liksom sitter kvar - usch!! Jag blev förresten sjukt förbannad på min käre bror idag. Jag hade nämligen varit snäll och lånat ut mitt skolkort till Linnéa, och Charles lovade att han skulle komma med det till stationen så att jag kunde åka med det på tåget. Tror ni inte han kommer för sent eller? Fy fan säger jag bara, då kan man ju inte annat än att bagga sönder! Stackars pappa fick skjutsa mig till Skövde ist, efter att jag stått o tittat på när tåget åkte ifrån mig.
Jag kommer ha fullt upp nu i veckan som kommer; några stora läxor och prov som ska vara gjorda innan påsk som jag måste lägga en massa tid på. Annars funderar jag för fullt på hur påsklovet kommer bli - jag har sjukt mycket jag vill göra! Jag hoppas hur som helst på en tripp till Stockholm nu i helgen för att hälsa på min käre kusin Klas samt Tind :)

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: julia

lilla jag då?(A)

2009-03-29 @ 23:28:45
URL: http://juliagreens.blogg.se/
skrivet av: cajsa

åh stockholm!!! <3

2009-03-30 @ 10:03:51
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0