Volleybollträning

Jag kom hem från volleybollträningen för en liten stund sedan; har tränat med U19 idag. Det är nämligen SM-kval till helgen. Kan nog bli kul, dock har vi aldrig tärnat tillsammans allihop samtidigt, men det får gå. Endast 4 av 13 lag går vidare till Katrineholm, så vi får se hur det går.. Jag ska alldeles strax gå upp o duscha (men fastnade här som vanligt först), o så ska jag öva gitarr samt ringa världens sötaste Lisa Pettersson! :) Jag hoppas på en kväll i 23:an med henne imorgon efter att vi övat sång på skolan. Vore riktigt nice! :D

Alla har vi en gång varit små, eller vad säger du Lisa? 8)
♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0