Where you'll be

Idag kollade vi på bilder från Paris på franskalektionen; om blott en vecka bär det av! :D Skulle dock gärna vilja spendera åtminstone någon mer vecka hemma innan jag ger mig av igen, men det blir så här nu.
Har haft en bra dag annars; lite trött bara. Vi har bestämt att vi ska spela Does Your Mother Know That You're Out, Seasons Of Love och Where You'll Be med vår biensemble. Kul låtar! :) Så fort jag kom hem gick jag på promenad med min kära mamma (har tänkt att jag ska börja göra det varje dag jag kommer hem innan solen gått ner), och om en timme är det volleybollträning. U19 VS Damlaget haha ;) Får se hur det går. Hoppas iaf att alla dyker upp! Efter det blir det Lisalisalisa :D

Faith Hill

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0