Cecilia Kallin gör nytta

Jag sitter här och gör ingen nytta över huvud taget. Jag googlade på mitt namn nyss. Det är typ vad jag gör, haha. (Ni fattar ju själva hur nödvändigt det är..) Och lyssnar på musik. Hur som helst kände jag mig lite pimp, för om man söker på Cecilia Kallin är det första textgrejjset som kommer upp det senaste inlägget från min blogg, och den första bilden är den här:
Det är ju bra. För bloggen.
     Min hals börjar bli lite bättre nu iaf. Det känns skönt! Men jag knarkar honungsvatten. Får se om det blir skola imorgon.. Morgonen är värst!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Saran

Ont i halsen - gurgla whiskey :) Funkar skitbra! Är så starkt att alla bakterier dör. Jag gör det varje gång.

2009-05-28 @ 15:10:13
URL: http://mikroskopisk.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0