En äkta "Skaraborgs-traveler"

Jag sitter och lyssnar på Agnes (super-)låt Release Me. Jag har banne mig börjat gilla henne jäkligt mycket! Hon är ju grym för tusan; vilken partymusik! Om fem minuter får jag skjuts av pappa in till Falköpings tågstation. Jag känner mig som en riktig Skaraborgs-traveler haha. Det är på tåg- och busstationerna i Falköping, Skara och Skövde jag hänger för det mesta typ haha^^ Hur som helst ska vi i vårt band (eller vad man ska säga) sjunga på Bodils pappas kalas ikväll :) Härligt med lite jobb igen! Har även bokat in en sjungning på ett bröllop i september tillsammans med Bodil nu. Trevligt!
     Ikväll bokas förresten biljetterna till Peace & Love! :D Vi blir ett härligt gäng vill jag lova! Men mer om det senare. Ha en fortsatt bra dag gott folk :)

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0