Ett annat sätt att göra mig jäkligt glad

Åh, idag har jag fått bilderna från Franrike av söta Stina i min franskagrupp! Fyyyy vad härliga alla bilder fårn kvällen då vi var på The Killers blev, jag säger då det!! Jag tänkte bjuda på några här - dock i ett senare inlägg;)
     Hon hade en video också, och jag hade banne mig gåshud hela tiden när jag tittade på den! Vilken kväll! Vilken lycka! VILKEN TUR!!!! Jag kan fortfarande inte fatta det haha. Det går bara inte att smälta - vi gick fel i Paris, och råkade komma in gratis på ett av mina absoluta favoritband... Näe, sånt händer helt enkelt inte!
     Det är förresten jätteroligt i videon, för man hör oss skrika med i melodin, och sen efter ett tag kan man höra "mitt" skrik haha :D Mina vänner vet nog vad jag menar haha ;)
     Jag tror förresten inte att jag berättat helt om hur det gick till den kvällen? Kika in i slutet av helgen, så lovar jag att jag har skrivit ner och publicerat hela berättelsen om en av de bästa kvällarna i hela mitt liv! :D Hur det gick till när jag och fyra härliga tjejer hade tur så det bara gnistrade om det. Helt sjukt

Jag, Kajsa, Madeleine, Stina och Christine när vi ler våra allra största leenden ;)

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0