Halsont

God kväll. I min ensamhet sitter jag här framför datormn och skriver ett litet inlägg innan jag strax beger mig mot sängen. Jag och Johanna pratade sjukt länge igår, vilket är anledningen till att jag är himla trött idag. För tillfället sitter jag och lyssnar in mig på en ny låt vår grupp har fått. Vi ska till studion imorgon för att lägga sång på den, fast den här gången blir det inte så kul.. Jag har nämligen sjukt ont i halsen, vill knappt prata - och jag har lead. När man går på en skola för att sjunga kommer halsont aldrig lämpligt, men åh vad jag skulle vilja bli beskonad detta besvär nu! Studiojobb, sångprov, körkonsert, sjungningar på kalas, en stipendiespelning och skolavslutningen väntar ju för tusan!!! Inte bra. Just därför ska jag gå upp till mitt rum för att sova nu. 
Ps. Kl 16 på fredag i Freja börjar den första av fyra landskampen mellan Sverige och Estland i ungdomsvolleyboll. See you there! Ds.

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0