Jag har lyckats med det omöjliga!!

Vilken bra dag! Jag är mycket, mycket bättre i halsen :) Jag var faktiskt på stan med Tina idag. Vi åt på Aroy först, och sedan kollade vi runt i lite affärer. Vi fastnade faktiskt båda två för en jättehärlig kofta på Vero Moda ;) Sjömansstuk och väldigt fin. (Bild kommer!) Hur som helst fikade vi på Lilla Blå också och det var så mysigt! Jag blir så glad jämt när jag träffar Tina, för vi har så mycket att prata om, och hon är så intresserad av att veta vad som händer - trots att det är borta i Skara :P Det skulle nog inte jag vara, för det är ju inte kul att höra saker om folk man inte vet vilka det är, haha! Tina har dock i vanlig ordning koll på det mesta ;) Elin (Albertsson alltså) kom förresten förbi när vi satt och fikade, så det blev en trevlig pratstund med henne också. Hon är ju verkligen för jäkla härlig!
Så här såg jag och min underbara vän fröken Ragnarsson ut kvällen den 11 augusti 2007 ;)

Under min tid här hemma på eftermiddagen har jag sovit lite, fortsatt att röjja i garderoben och så har jag pratat i telefon med både Elina och Mitchie (det är svårt att hålla tyst nu när jag äntligen kan prata ordentligt igen haha ;P). Vi håller på o planerar inför Peace & Love. Och vet ni vaaaaad?! Ibland vet jag inte hur jag gör alltså, men jag har fan lyckats med något som jag trodde var omöjligt! Mamma har lovat att låna ut sin bil till oss när vi ska på festivalen!!!!!! Hur sjukt är inte det egentligen? :P En bil, liksom! Så nu ska vi boka biljett inom någon dag bara, så att de inte tar slut. Sedan väntar en massa planering ;)

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: elin

HAHA! Fy va gött, cissi. "Sånadär" är det enda rätta. veeery sexy. Och oftast även väldigt uppskattat i stridens hetta ;)

2009-05-27 @ 23:33:17
URL: http://queeneileen.blogg.se/
skrivet av: elin (albertsson alltså)

DU kan va förjäkla härlig! Du får skynda dig till lägenheterna så syns vi snart igen! :D

2009-05-28 @ 12:09:05
URL: http://eluz.blogg.se/
skrivet av: Tina

Haha ja det var tanken med den kommentaren faktiskt.. Så helt bakom är jag faktisk inte. Lät den stå för lite skoj och sant :D haha.

Det var verkligen supernice igår, vi behövde nog prata av oss lite båda två och du är så himla bra!

Sen så vet jag ju alltid vilka du pratar om med så det är bara kul att höra något utanför Falköping :) hihi.. Puss på dig snygging :*

pf. blev den marinblåa koftan som du märkte, antar att du tycker den är lika superdupermyshärlig som jag. tummen upp för Vero Moda denna gång. ds.

2009-05-28 @ 18:14:47
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/
skrivet av: julia

Tack så mycket gumman, är rätt stolt själv :D



Jag saknar dig med, men snart är det lugnare i skolan och då ska vi träffas!!:D

2009-05-28 @ 19:34:03
URL: http://juliagreens.blogg.se/
skrivet av: cajsa

åååååååh p&l <3333333

2009-05-29 @ 16:20:16
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0