Keane kommer till Borlänge i sommar <3


Goddagens. Återigen sitter jag här i tystnad. Ted Gärdestad sjunger så fint ur mina högtalare, och jag gillar't. Jag sitter och tänker på att jag verkligen vill dra till Peace & Love i sommar! Jag kommer hem från Bulgarien på tisdagen, och huvuddelen av festivalen börjar på torsdagen samma vecka; det är därför jag varit lite fundersam. Nu har jag dock tänkt efter, och jag har insett att det skulle kunna bli så jäkla rave! ;) Typ jag, Elina, Mitchie och andra bra personer (varav minst en med körkort - så slipper vi betala tågbiljetter haha). Det skulle kunna bli hur roligt som helst! Elin i min klass ska dit, så vi ska på i hennes och hennes kompisars camp om vi drar. Förresten så är den senast bokade artisten Keane!!!!!! Jag älskar Keane! <3 Nu när de ändå besöker Sverige, så måste man ju faktiskt dra dit.. Om ni har Spotify, så lyssna in er på This Is The Last Time - den är bääääst!  Den ni känner igen bäst är dock troligen We Might As Well Be Strangers. (Varför jag inte länkar till YouTube är för att studioversionen faktiskt är mycket bättre, och jag hittade bara liveversioner där.)
     Annars gör jag inte så mycket; blev hemma från skolan som ni märker. Jag ska försöka göra lite nytta ändå; plugga lite, öva gitarr, dricka honungsvatten och hålla tyst (a)

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Alex

Men vi lånar väl bara en bil å drar upp ett gäng då !? =)

2009-05-26 @ 00:03:38
skrivet av: Cecilia

Vill du dit?:D haha lätt att vi borde göra!! har du körkort? det vore ju grymt fan:D fast undra vilken bil? det kan bli ett problem.. :P

2009-05-26 @ 11:49:04
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: elin

Jaaaaa! Åk med.

Haha. Amanda ska ju dit också. Så det är inte bara jag i "din klass" ;) du är söt.

2009-05-27 @ 19:07:17
URL: http://queeneileen.blogg.se/
skrivet av: elin

Asså, hur får du bilden att vara "i" texten? Det funkar inte för mig..

2009-05-27 @ 23:07:56
URL: http://queeneileen.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0