Kullen

Igårkväll var jag i Skara och myste runt med mina kära vänner :) Det finns en jättegullig förening på min skola (jag går i skola i Skara för er som inte vet), som heter Nu Trivs Vi, och de anordnar varje år en festival som är helt gratis. Huvudartisten i år var Lasse Lindh, men den allra bästa gruppen enligt mig var Pickadoll. De var asmånga uppe på scenen, o alla hoppade omkring med världens jäkla energi! Kanske att de påminde lite om Bille The Vision And The Dancers, men de var ändå 100% egna. Det var ganska lätt musik, men samtidigt riktigt grym :) Det var spelglädje så det bara skrek om det!
Innan vi gick o lyssnade på musiken satt vi och grillade en liten bit ifrån. Det kändes så himla somrigt! Vi grillade korv, drack Halmstad jordgubbscider, åt vindruvor, grillade mashmallows och bara njöt av det soliga fina vädret samt av det glada sällskapet! Sjukt nice kväll. Och - jag frös inte någonting! Utom om fötterna.. Strumpor var typ det enda jag inte hade dubbelt av haha ;P Ni som känner mig blir nog inte särskilt förvånade haha.
♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: elajna

ÅHHH!:D jag gillar´t!! haha, vilka härliga bilder!;D du är så jävla snygg med kepsen och brillorna!!!:D

2009-05-16 @ 19:51:27
skrivet av: Cecilia

visst är de härliga?:D hahahaha nä fan jag ser ju för jäklig ut hahaha. men tack ändå ;) för övrigt gillar jag bilden på dig o korvarna hahaha

2009-05-16 @ 20:05:16
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0