Livet förtjänar en eloge! <3

Hahaha, jag har precis haft ett par trevliga konversationer på Facebook ;)
     Den första var med Carl Hassellöf. Jag frågade vilket lag han spelade fotboll i, och han sa Skara fc. "Åh, som pizzan!" Hahaha. Kanske tvärt om, eller vad tror du Cecilia? ;P Haha. Sen började vi spekulera i vad som kom först - Hawaii ögruppen, eller pizzan? Och så sa jag att om jag skulle starta ett fotbollslag skulle det heta Falköping Capriciosa :P
     Den andra var med Ludvig Johansson. Under konversationen kom jag på att det blir hemskt fel om man skulle råka trycka på 's' istället för 'd' i hans namn.. Lusvig hahahaha. Hur som helst pratade vi om att han ska till Grekland, och han pratade om att han skulle festa med någon Anna där. Och sedan skrev han "han är skööön". Vilket givetvis fick mig att fråga om Anna är en kille eller tjej? "De flesta brukar ta Anna som en tjej haha" fick jag som svar.. Jag försvarade mig med att säga att han faktiskt skrivit "han" om Anna, och så sa jag att Anna kanske var Ludvigs grekiske brevvän som han äntligen ska få festa med eller något.. Då skrattade Ludvig :P Det var tydligen det dummaste han hört på länge. Och det var tydligen inte alls oväntat att det skulle komma från mig..^^
     Vad jag vill få fram med det här inlägget är att det inte alltid är så lätt att heta Cecilia! Hahaha, puss på livet! <3

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0