Lycka till!

Idag har jag pluggat matte samt varit på teorikurs inför ett ev körkort ;) Det var sjukt lätt och logiskt! Då pratar jag dock om teorikursen; med matten är det lite värre.. Idag har jag inte hunnit räkna alls lika mycket som jag hade tänkt; jag var nämligen så jäkla hungrig efter teorikursen att jag fick asont i magen när jag väl åt. Så jag var tvungen att lägga mig ner, för annars gjorde det bara ont. Men det var skönt att sova lite!
     Nu ska jag iaf gå o lägga mig, och jag vill önska alla ni som ska göra nationellt prov i matte b imorgon lycka till!

Jag bjussar på den här bilden från Lusse i vintras - bara för att den är så grymt snygg samt för att jag hoppas att den ska skänka lite tur ;)
♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Elina

så jäkla härlig bild asså!!!:D man blir glad när man ser den!!!:D

2009-05-12 @ 19:14:32
skrivet av: Cecilia

Visst blir man?:D I love it!

2009-05-12 @ 19:20:16
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: elin

Ååh! Fy va fint. :D

Du måste skicka den till mig! har typ inga kort från den kvällen..

2009-05-13 @ 19:24:42
URL: http://queeneileen.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0