Missnöjd och besviken

Nu är jag hemma igen efter helgens sm-spel. Det är en missnöjd och besviken Cecilia som sitter här och skriver. Vi slutade på en 13:nde plats efter sex ganska dåligt spelade matcher. Vissa var bättre än andra; första var faktiskt helt okej - då spelade vi mot Värnamo och vann med 2-0. Andra matchen var mot Sollentuna, och jag vet inte riktigt vad som hände, men vi sabbade det. Samma mot Svedala, men det hade vi nog egentligen räknat med från första början.
     Därmed var a-slutspelet borta. Jag hade verkligen hoppats på det - nästan trott. Det känns extra surt eftersom det här antagligen var mitt sista sm någonsin; delvis beroende på hur det går med musiken, men också pga att vi antagligen aldrig ens kommer lyckas kvala oss in i u21-sm. Surt som fan.
     Första matchen idag spelade vi mot Team Valla, och klantiga, ofokuserade och odiciplinerade som vi var förlorade vi i tredje set! Sånt får ju bara inte hända. Tack och lov vann vi de två sista matcherna, så vi har faktiskt vunnit hälften av helgens alla matcher iaf. (Dock förlorade vi ju alla de viktiga matcherna.) Men jag är missnöjd som sagt. Med typ allt.
     Om jag ska tänka på mitt eget spel så gjorde jag väl bra ifrån mig ibland, men mest klantade jag mig bara. Jag gjorde ett par bra servar i sista matchen, någar bra parre-spikes i första matchen, och så satt mina backspikes faktiskt bra hela tiden. Det var så knäppt; den här helgen var jag nog faktiskt bättre i bakplan än vid nätet :o Har väl aldrig hänt förut. Mottagningarna satt med andra ord också bra. Men jag är ändå depp. Snudd på ledsen. Volleybollen betyder trots allt fortfarande mycket för mig.
     Den här helgen är glömd fr.o.m. nu!

♥ / Cecilia   

Kommentarer
skrivet av: julia

Okej, det var synd. Är så typiskt när man inte vinner de viktigaste matcherna. Men som jag sa,du var säkert toppen! Jo jag ska på Ålle men jag vet inte om vi ska ha klassfest men vi kan ju träffas ändå, för jag måste träffa dig snart. Annars vet jag inte vad jag gör!

2009-05-04 @ 13:54:30
URL: http://juliagreens.blogg.se/
skrivet av: madelene

vi gjorde allt vi kunde, jag tyckte du var bra i alla fall :) puss på dig <3

2009-05-04 @ 20:20:18
skrivet av: madelene

tillsammans var vi bra du och jag, som vi alltid är :)

2009-05-04 @ 20:21:25
URL: http://madeeleeene.blogg.se/
skrivet av: madelene

jag tyckte att vi var bra tillsammans, som vi alltid är :) Puss på dig <3

2009-05-04 @ 20:26:54

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0