Modevisning

Idag har jag gått modell för Hanna Oskarsson som jag berättat om! Det gick finfint måste jag säga - jag fick t.o.m. beröm för min attityd så det var skitkul :) (Erkänn förresten att tightsen jag hade på mig är för jäkla balla? I love them!) Jag fick förresten syn på Cajsa, Patti och Bex efter visningen, och söta fröken Mohlin gav mig en mörk chokladkaka - så söt! Några andra gulliga personer jag träffat idag är Sofie och hennes genomsköna design-tjejer! De var också modeller :)
     Jag har även pluggat GeMu idag, eftersom jag ska göra slutprovet för GeMu A imorgon kl 09.10. Det lär tack o lov gå bra :) Efter skolan imorgon ska jag och mamma åka till Skövde o leta balklänning till mig, o sen ska Elina med hit för att gå på Ålle senare på kvällen :D Fy faaaan vad taggad jag är! Jag tror det kommer bli en riktig kanonkväll! Det blir så roligt att träffa alla Falköpingsfolk igen också :) Dessutom har jag och Elina världens bästa utklädnad också ;)

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0