MV-balen

Vilken kväll! Jag funderade på vad rubriken för det här inlägget skulle vara, och första tanken var "En av de roligaste kvällarna på länge", men sen kom jag på att jag ju döpt ett inlägg till nästan det för bara två dagar sedan.. Kvällarna har varit bra den här veckan med andra ord ;P Min andra tanke var "En pussig kväll", för jäädrar vad vi pussades. Men det blev bara "MV-balen" sen; det kändes liksom lite mer seriöst...
     Elin bor i ett jättegulligt hus mitt ute i skogen typ, och det var där vi gjorde oss i ordning. I vanlig ordning tog vi det lugnt i början, och sen hade vi det stressigt sista timmen. Man lär sig minsann aldrig! Mitchie var där och hjälpte oss med håren, och jag blev jättenöjd. Det blev lockigt med två små fiskbensflätor som diadem typ. Väl på väg till förfesten var vi himla sena, men det fick bli så. Det var jättetrevligt där iaf :) Alla tvåor var på samma ställe; nämligen hemma hos Christoffer Andersén.
     Själva balen hölls inne på Kråks restaurang i Skara, och det bjöds på god mat, MV-sång och en hel del dans. Jag hade verkligen jättetrevligt! Jag är så glad att Anton bjöd mig:) En av de saker som var kanske roligast var att jag faktiskt kände många som var där. Jag tänkte innan att jag skulle komma dit som en halvmobbad Moppare à la Falköping, men så blev det banne mig inte ;P Alla var verkligen sjukt trevliga och roliga. Och fina!
1.2.3.
1. Alla tvåor i kören Musikens Vänner.
2. Killarnas baldejter ;)
3. Jag, Elin och Carl på förfesten.
4.5.6.
4. Jag fick prova på att känna mig pimp! 8D
5. Det fick Carl också... ;P
6. Vid midnatt sjöng MV utanför domkyrkan (Skara = traditionsstad!!!) 

Festen tog dock slut ganska tidigt, men jag och några till stannade kvar utanför Kråks lite. Alexander och Andreas från MLP kom förbi, och sen efter ett tag kom Bruno. Medan jag väntade på min bror, som skulle skjutsa mig hem, gick vi hem till honom och åt en äcklig macka och till det ett glas vatten ;) Det var tydligen alldeles för jobbigt att ta fram smör, så det fick vi klara oss utan haha. Bruno är lite knäpp, men förbannat kul vill jag lova :P 
     Visiten hos honom blev kort; Charles anlände till Skara innan jag knappt hade hunnit svälja den stackars torra lingongrovaskivan. Men det var lika bra det, för idag skulle jag nämligen upp för att åka till Skara och spela in i studion. Dock blev jag hemskickad i förtid för att kurera halsen; har ta mig tusan inte varit så här sliten på riktigt, riktigt länge. Så nu måste jag faktiskt ta det lugnt! Inga telefonsamtal, ingen volleyboll, inga höga skrik och framför allt ingen sång!
     Just nu sitter jag och är tyst, och så tänker jag på att jag inte är i form för att gå till skolan imorgon. Jag mår tyvärr inte så bra :( Dessutom måste man prata i skolan, och det känner jag bestämt att jag måste avstå ifrån! Så jag förblir nog hemma imorgon. Hoppas alla haft en bra helg :)
♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: madelene

vad fin du var cissi !!! <3

2009-05-25 @ 09:31:50
URL: http://madeeleeene.blogg.se/
skrivet av: kusin elin

Tjoo! guud så fina ni var!! :) hoppas du hade det trevligt!

kramis

2009-05-25 @ 12:49:40
skrivet av: Elina

lätt snyggaste paret!!:D <3

2009-05-25 @ 19:10:12
skrivet av: Cecilia

hahah tackar tackar min snygga vän ;D <3

2009-05-25 @ 21:51:11
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0