Mysig kväll

Vilket underbart väder det har varit idag! Jag blir så glad av sol :) Värmen och sommaren (det är ju faktiskt första juni imorgon) har idag firats in med en mysig grillning uppe på berget med härliga Falköpings-tjejer :) På menyn stod förkolnad korv med kallt bröd som varmrätt, och givetvis hade vi inhandlat marshmallows som efterrätt. Det blev en himla mysig kväll hur som helst. Den avslutades med lite cruisande runt i sta'n, och jag kan inte låta bli att tycka att det är så jäkla gött att bara åka omkring så där, haha! I fint väder och goda vänners sällskap är en liten biltur utan syfte banne mig bland det mysigaste man kan göra :P I like it. På sista bilden kan ni förresten se min nya tröja jag skrev om i onsdags :)

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Jessica

niiiice kväll<3:D

2009-06-01 @ 18:49:55
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0