Någon är på bra humör

Nu är jag klar med historiainlämningen! :D Den här veckan ska mitt liv vara bara roligt, som belöning för mitt hårda arbete ;) Fruktar dock att inlämningen inte blev så bra som den borde ha blivit :s Men den är gjord iaf!
     Jag och Charles hälsade på mormor och morfar ikväll förresten - mysigt! Och gott med hembakad kvällsmacka mohaha. Vi ses i veckan, då jag kommer vara på världens bästa humör!!!!!!!! (Nästan inget jobbigt kvar i skolan ju, samt att jag och bästa brudarna drar till Bulgarien snart! :D)
Ps. Har lyssnat sönder mina högtalare på Anne-Lie Rydés version av En sån karl idag. Så jädra bra fan haha. Ds.

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Jessica

ÅÅÅÅH vad vi ska ha kul!! :D:D:D världens bästa tjejer i bulgarien och lever livet :D:D:D

2009-05-18 @ 20:13:25
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0