Seasons of love

Jag kom just hem från underbara MoP där jag sjungt mig igenom större delen av dagen :) Vid halv sju hade vi - som jag gjort lite reklam om - konsert med en av våra ensembler. Det gick bra faktiskt! Seasons of love blev väl inte riktigt som vi hade tänkt oss dock, men personligen är jag väldigt nöjd med There You'll Be! :) Jag var nästan lite nervös för den innan, men nu efteråt känns det verkligen som att det var jättebra övning att liksom ta i live inför publik. (Ni kanske får se film på facebook så småning om.)
Nu ska jag fika med min mamma! Livet är dock inte särskilt lätt, ty honungen är slut!! Jag säger då det - min stackars hals :( Jag har sjungt hur mycket som helst idag, och för första gången på väldigt länge kändes det riktigt bra! Min röst gjorde precis vad jag ville denna vackra dag, och jag kände tom för att sjunga ännu mer när jag kom hem! Mariah Careys Hero samt Eva Cassidys version av Somewhere Over The Rainbow var vad som bjöds på. (Dock ropade pappa hela tiden att jag skulle sänka musiken, men det är sånt man får ta som sångerska haha ;P)

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0