Bästa tjejerna

Efter fyra timmars matteprov (som gick bra!), 2 timmar intensivt arbete i studion med en ny låt vi håller på att skriva i Låtsnickerin, 1 timma sång med bästa tjejerna samt lite planering inför skolavslutningen satte jag mig på bussen med en smärre huvudvärk. På tal om skolavslutningen så kommer vi som det ser ut nu att spela lite :) Det ser jag verkligen fram emot - jag älskar att sjunga i domkyrkan! För att inte tala om när det är student...

Så här såg det ut utanför Elinas dörr på valborgsmässoafton ;)

Vi fick förresten bra nyheter gällande vår sånggrupp idag! Det går framåt :) Nä, nu ska jag få med min lillasyster ut på en promenad, sen ska jag öva gitarr och sång, och om jag hinner ska jag jobba med mitt historiaarbete. (Om du kan någonting om hur det gick till när Ryssland blev en stormakt, om den kommunistiska revolutionen i Kina eller om Nazistpartiets uppbyggnad innan och under andra världskriget - var vänlig hör av dig snarast.)

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Anonym

Du är bästa tjejen!!:D <3

2009-05-12 @ 21:33:17
skrivet av: Anonym

promenix imorrn? ;D <3

2009-05-12 @ 22:28:06
URL: http://michellekallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0