Valborg

Efter skolan igår räknade jag lite matte, och sedan gick jag ut i det fina vädret, lånade Johannas cykel ner till Munken, köpte grejjer till en blivande marängtårta, och så cyklade jag hem till fröken Pettersson. Vad tycks om (den grymt snygga) tårtan? ;D
     Vid 18-tiden åkte vi hem till Elina Fina i Skövde för att fira hennes födelsedag som var i måndags. Vi alla var grymt hungriga, o maten var redan klar så vi käkade direkt haha:D Asgott! Senare på kvällen drog jag, Elina och Mitchie ut på stan, o typ en halvtimma innan min buss gick åkte vi taxi hem till Simon för lite chill i hans studio. Det blev en trevlig kväll måste jag säga :)
Just nu sitter jag och lyssnar på vår nya låt vi spelat in. Vi har fått den och remixen skickade till oss precis, så nu ska jag väl ha party här hemma dygnet runt typ ;) Kanske inte riktigt dock - måste plugga lite. Och sen ska jag sjunga på ett kalas ikväll. Och sen ska jag åka direkt till Katrineholm för att spela sm-slutspel. På tal om det:
Kära gode Gud, låt oss spela a-slutspel!!!!!

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Elina

naw, va fint du har gjort det!:D tack för att du kom! det va kul!:D <3<3<3

2009-05-01 @ 13:04:18
skrivet av: Cecilia

Tack själv! :D det var himla mysigt<3 o armbandet passade ju perfekt tyckte jag!!:D

2009-05-01 @ 16:25:46
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0