Farfar <3

Hej och hå. Idag har jag lipat sönder haha. Det har för det mesta varit en väldigt bra dag, men tröttheten efter den sena kvällen igår sänkte kvalitén något. Vi började hur som helst med slutprov i GeMu B, och det gick förbannat bra tror jag. Skönt och oväntat! Sen fick Mitchie och Michelle höra mig klaga över matten, och det kan inte ha varit så lätt måste jag medge haha. Men snälla vänner som de är sa de inte till mig att gå o dö en enda gång ;)
     När jag en liten stund senare gick hur fort som helst till den där jädra bussen som skulle ta mig hem hade jag så bråttom att jag trodde att jag skulle falla ihop pladask till följd av en hjärtattack eller liknande vilken sekund som helst! Så blev dock inte fallet, och tack och lov hann jag preciiiis med. Annars hade jag seriöst lipat sönder. Särskilt med tanke på att bussen åkte en halv minut för tidigt igår, vilket innebar att jag inte hann med!!!! Hur som helst kan vi räkna det här med bussen idag som en "lipning", för det var så nära att jag missade den haha.
     Väl i Falköping blev jag hämtad av mamma, och så fick hon höra på en massa gnäll om matten, engelskan, brist på busskort inför kvällen, pengabrist och all möjlig skit. Det var då hon sade det. Någonting som räddar heeeela min sommar, det löser verkligen alla min problem. På riktigt. Allvarligt talat; min (sociala) existens är räddad! Min underbara, genomhärliga, älskade farfar har gett mig 5000 kr!!!!! Buhuuu snacka om att jag lipade igen eller?
Tusen, tusen tack världens bästa farfar! <3<3

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Elin

Tjoo kusinvitamin! morfar/farfar e ju underbar!!! kan inte annat än att hålla med tihi:) Hoppas allt e bra med dig? pöss

2009-05-29 @ 16:43:11
skrivet av: klas

en karl av rang! det har jag alltid sagt.. nu är vi kusinbarn rikare än någonsin.. fest någon?

2009-05-31 @ 18:04:25
skrivet av: Cecilia

Hahaha jag är på ;) let's party all night long 8)

2009-05-31 @ 22:16:24
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0